Jytyläiset joukolla Lintsille - Kom med Jytygänget till Borgbacken 15.06.2024

16.4.2024

Tule Porvoon Jytyn kanssa Linnanmäelle lauantaina 15.6.2024. Linja-auto lähtee turistipysäkiltä klo 12.00 ja takaisin Linnanmäeltä klo 18. Porvoon yhdistys tarjoaa jäsenilleen ja heidän perheenjäsenille retken Linnanmäelle todella edullisesti. Rannekkeen hinta on vain 25 euroa ja yhdistys tarjoaa linja-autokuljetuksen (alle metrin mittaiset eivät tarvitse ranneketta).

Osallistujia max 50 henkilöä. Sitovat ilmoittautumiset Kristina Ruotsalaiselle sähköpostiin kristinaruots@gmail.com viimeistään 30.4.2024. Saat tarkemmat ohjeet mm. maksamisesta ilmoittautumisen jälkeen.

Kom med Borgå Jyty till Borgbacken lördagen 15.6.2024. Buss avgår från turisthållplatsen kl. 12.00 och startar tillbaka från Borgbacken kl. 18. Föreningen bjuder sina medlemmar och familjemedlemmar på en verkligen förmånlig utfärd till Borgbacken. Priset på ett armband är endast 25 euro och föreningen bjuder på busstransporten (om man är under en meter behövs inget armband).

Deltagare max 50 personer. Bindande anmälningar senast 30.4.2024 till Kristina Ruotsalainen per e-post kristinaruots@gmail.com .
Du får noggrannare anvisningar om betalningen efter att du har anmält dig.