Jytyn sponsoroitu Megaristeily 3.-5.5.2019

28.1.2019

Tervetuloa Jytyn Megaristeilylle 3.-5.5.2019!

M/S Silja Symphony
(Helsinki - Tukholma - Helsinki)

Tule yhdessä työkavereidesi kanssa Jytyn vuoden 2019 merkittävimpään jäsentapahtumaan - Jytyn Megaristeilylle Tukholmaan 3.-5.5.2019. Laivana toimii upea Silja Symphony. Megaristeily on luento- ja verkostoitumisristeily, joka on suunnattu niin Jytyn jäsenille ja yhdistystoimijoille kuin päättäjille ja yhteistyökumppaneille. Tätä reissua ei kannata jättää väliin! Laiva on lastattu Jytyllä, joten ilmoittaudu heti, ettet jää rannalle!

Luvassa on ajankohtaista, laadukasta ja monipuolista ohjelmaa työelämää, hyvinvointia ja yhteiskuntaa koskevista aiheista, ammattialakohtaamisia sekä tietysti ripaus viihdettä ja virkistäytymistä. Tämä on tilaisuus verkostoitua ja tavata muita ympäri Suomea saapuneita jytyläisiä.

Oman yhdistyksen tuki:

Jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan, niin laita sähköpostia kristina.ruotsalainen@pp.inet.fi viimeistään 14.2.2019. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä hyttiluokka, hyttikaveri, ruoka-allergiat sekä retket (lisämaksupalvelut).

Porvoon toimihenkilöyhdistys Jyty tukee risteilymaksuja 60 e / henkilö ja tekee ryhmävarauksen, älä ilmoittaudu itse erikseen.

Understöd av den egna föreningen:

Om du är intresserad att delta så meddela per e-post kristina.ruotsalainen@pp.inet .fi senast 14.2.2019. Meddela hyttkategori, hyttkamrat, matallergier och utfärder (tilläggsavgift) i samband med anmälningen.

Borgå funktionärsförening Jyty understöder kryssningspriset men 60 e/person om man är med i gruppanmälningen, meddela inte själv direkt till förbundet.

Lue lisää ja ilmoittaudu:

Jytyn Megaristeily 3.-5.5.2019